Επικοινωνιακή προπαγάνδα από την Πολιτική Προστασία για να «υποβαθμίσει» την πυρκαγιά

Χωρίς καμία ντροπή το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας με σειρά αναρτήσεων του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιχειρεί να υποβαθμίσει την έκταση και τον αντίκτυπο της βιβλικής καταστροφής στη Ρόδο. Οι αναρτήσεις στα αγγλικά προφανώς γίνονται για να απευθυνθούν στα διεθνή μέσα και τους τουριστικούς πράκτορες.

Οι αναρτήσεις της προπαγάνδας προκαλούν ήδη την οργή των χρηστών στα social media αλλά και αντιδράσεις εκτός Ελλάδας.

Ξεκίνησε με ανάρτηση που ενημερώνει ότι: «Οι επισκέπτες απομακρύνονται με ασφάλεια από τις πληγείσες περιοχές της Ρόδου. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Ανακατευθύνονται σε άλλα ξενοδοχεία του νησιού». Η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχουν κινητοποιηθεί άλλα πλοία καθώς και δημόσιοι χώροι όπως κλειστά γυμναστήρια για να τους υποδεχθούν.

Στη συνέχεια με δεύτερη ανάρτηση της, ενημέρωνε ότι: «Οι πληγείσες περιοχές αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 10% της συνολικής τουριστικής χωρητικότητας της Ρόδου», κάτι που επανέλαβε κυνικά και ο αναπλ. εκπρόσωπος τύπου της πυροσβεστικής, λες και αυτό που απασχολεί την κοινωνία είται το ποσοστό της καταστροφής.

Αυτή την απίστευτη αιρθμητική θέλησαν να την οπτικοποιήσουν κιόλας από την Γενική Γραμματεία, προκαλώντας το κοινό αίσθημα.

Είναι να αναρωτιέται κανείς στο πόσο τοις εκατό ζημιάς θα αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα την κατάσταση που εκθέτει διεθνώς τη χώρα οι αρχές; Είναι χιλιάδες οι αναρτήσεις τουριστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά πια τα ρεπορτάζ που ζητούν απαντήσεις. Το μόνο που νοιάζει το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι το damage control; 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί